Det går undan.

Jag läser och skriver listor. Jag går i skolan. Jag missar gymnasielektioner. Jag övar.

Jag dricker te ur muggar som är nästan lika stora som mitt huvud och kollar några avsnitt Grey’s Anatomy mellan varven.

Jag gör för mycket och ingenting på samma gång. Det är en konstig sorts stress som egentligen inte ens finns där och som handlar om att vilja göra så mycket men sedan aldrig göra något åt det. I morgon är det torsdag. Tiden flyger förbi, och jag bara finns.

1529899_786853597998462_633321853_o

Leave a Reply

