Sportlov.

1/2 tågbyten klara och om cirkus två timmar är jag hemma igen. Då ska jag ligga sömnlös en stund och sedan ska jag sova länge, länge. Det brukar bli så.

Jag är utan inspiration och bloggen får lida. Det är mycket på gång, och även om det blir mindre och mindre drunknar jag nästan. Allt blir lättare och svårare på samma gång. Livet är konstigt ibland. Nu har jag i alla fall några dagar där jag får slappna av och göra nästan vad jag vill innan jag måste börja ta ansvar igen. Det känns ganska skönt. Uppskattat.

Sången har inte något att göra med vad som händer, men fin är den och fin musik kan man aldrig få för mycket av.

Leave a Reply

