180314

Idag är jag trött. Det är jag ofta. Oavsett om jag gör mycket eller inte brukar det bli så. Det är lite orättvist av att vissa kan hålla igång en hel dag medan jag blir totalt utmattad bara av tanken på att t.ex gå till skolan.

Nåväl.

Igår färgade jag håret. Det var ganska spontant, Oliwer hade satt tanken i mitt huvud kvällen innan och igår frågade jag mamma om vi kunde köpa brun hårfärg. Det kunde vi, det gjorde vi. Det blev inte så jättestor skillnad egentligen, mest bara mörkare. Men färgar jag det på nytt snart blir det väl mer brunt. Hoppas jag. Och sedan får sommaren komma och bleka det lite, så blir det hur bra som helst. Face:

Bild

Spännande.

 

One thought on “180314

Leave a Reply

