Loppisrunda.

Jag och mamma tog en sväng, och såhär såg baksätet ut på vägen hem. Lyckat? Indeed. Fyndade kläder, flera böcker och Juno på dvd.

image

Enhörningen var pricken över iet. Han firar jul året runt för tillfället, men det går att ändra på.

Idag ska vi också på jakt efter Ben & Jerry’s frozen yoghurt. Det kommer bli hur bra som helst. Och så inviger jag mina nya blommiga tights tillsammans med nya Batmantröjan. Kände mig lite sådär när jag vaknade, men idag blir inte en dålig dag för det, no sir.

Leave a Reply

