Sommarlov

Det är den tiden på året då allt känns lite lättare. Just nu sitter jag i soffan och kollar skräckfilmer med katten för ångesten fick mig att ställa in mina planer. Heja. Annars har jag det bra. Storebror hade studentkalas idag så vardagsrummet är fullt med rosor och köket är fullt med godsaker. Jag blev supertrött av att vara social hela dagen men jag hade det bra ändå. Nu ska jag ta det lugnt några dagar och på onsdag kommer finaste Oliwer hit så drar vi till villan. Längtar!

Bild

Leave a Reply

