Nattinlägg.

Jag kan inte slappna av, för jag kan inte sluta skaka på mitt ben. Det är inte med flit, men det händer. Jag slutar och sen några minuter är det igång igen. Så onödigt, så dumt. Dumma vanor. Dumma hjärna.

Förra natten drömde jag om finaste mormor. Jag är rädd för att jag ska göra det igen för jag saknar redan mer än vad jag klarar av. Saknar förra årets sommarflört och allt den gav mig därefter. Jag vill vara arg, jag vill undvika och hata, skälla ut ropa. Men jag kan inte. Jag försöker, men det ändrar inget. Det skulle vara så mycket enklare då. Om jag ville ta avstånd, ville glömma och om jag bara kunde sluta hoppas.

Jag vet inte vad jag säger, men det finns så mycket i mitt huvud just nu att det antagligen är en bra idé att släppa ut lite tankar. Allt är bara en enda röra känns det som. Ska försöka sova, “igår” somnade jag halv åtta på morgonen. Hoppas det går bättre idag.

image

Leave a Reply

