170814

Hej hallå bloggvärlden.

Det är söndag och jag har övat och snällt gjort uppgifterna för bilskolan i morgon. Andra lektionen, what. Fast nästan alla mina vänner har körkort redan. Snart är jag ikapp er! Min telefon berättar idag att det är 52 dagar tills jag fyller 18. Snart är jag vuxen jag också. Haha. Ha.

Idag har jag beställt biljetter till Maggio-konserten i Vasa. Det smäller i November. Andra gången jag får se henne live i år, say what?! Det kommer bli hur bra som helst. Har inte så stor koll på vem annan som ska dit, men det blir bra ändå. Ska ni också dit får ni hojta till!

2 thoughts on “170814

Leave a Reply

