#TGIF

Idag har jag varit helt och hållet ledig förutom min körlektion. Ja! Jag hade min första körlektion idag och jag tror att det gick bra. Ingen dog, inga skråmor på bilen och min lärare verkade inte rädd. Heja!

Mamma och pappa kom hem idag efter att ha hjälpt Mattias att flytta in i Göteborg. Nu är jag ensam på över våningen i huset och min brors gamla rum blir mitt. Väggar och golv ska målas och sen flyttar jag in. Det kommer bli superbra. Lite konstigt kommer det att kännas att ha en person mindre i huset men nåja. Nästa höst flyttar ju kanske jag också ut.

I morgon är det Venetiansk/villaavslutning/vad man nu vill kalla det och jag har fortfarande noll koll på var jag kommer hålla hus. Antagligen hos farmor och farfar i början av kvällen. Sen får vi se vart jag hamnar efter det.

Photo on 8-29-14 at 5.59 PM #2

Leave a Reply

