“Alltså jag blev typ helt deprimerad.”

Blev du det eller blev du bara ledsen/arg för stunden? För det är en stor skillnad på psykisk ohälsa och tillfälliga känslor. Vill inte vara den som rainar på allas parade men genom att säga saker som detta får man depression att verka som en mindre grej än det egentligen är, vilket sedan kan få folk som faktiskt lider av depression att borsta bort det och strunta i att be om hjälp. Det suger ap-rumpa att må dåligt, och det bör tas på allvar. *drops mic*

Just nu går livet ganska snabbt. Jag har för mycket att göra vilket alltid slutar med att jag inte gör någonting och bara tanken på allt ogjort gör mig trött. Så har jag ramlat in i att dra mig undan från människor och gömma mig för ansvar igen. Vilket aldrig slutar bra, så det ska jag försöka sluta med. Det som är nytt är att jag är klar med teorilektionerna för bilskolan, på fredag bleker jag håret och om 28 dagar är jag 18 år gammal. Annars snurrar allt som vanligt.

Jag har inga selfies att bjuda på för tillfället (förlåt, vet att ni saknar mitt vackra fejs) så istället får ni en katt. YEAH!

kat

Leave a Reply

