Musik & talang

Fatta att jag skrev finska igår. Det har inget med rubriken igår, men geez. Jag är livrädd för att få reda på hur det gick. Fingers crossed!

Efter skrivningarna (första och sista ämnet jag gav mig på i höst) bar det av till Vasa för musik och talang, och let me tell you. Favoritpanelen var absolut Girls, girls, girls. Det var fantastiskt och jag var superlycklig. Det talades om “hur man spränger könsstereotypier, förutfattade meningar och kränkande attityder.” Supercoola kvinnor som talade. ♥

Efter det smet jag iväg från allt program för att träffa Super-Fanny, och det var så mysigt. Insåg inte hur mycket jag egentligen saknat henne. Kram på dig om du läser detta!

Idag var jag för lat för att bege mig tillbaka till Vasa city. Och så känns det litelite onödigt eftersom att jag är 17 och inte slipper in på några keikkor. The struggle is real. Hoppas ni får en fin helg, min har börjat riktigt bra!

image

Leave a Reply

