Min dag i bilder.

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag vaknade av att Ophelia var på myshumör, vilket var det bästa sättet jag kunde ha börjat min morgon på. Jättelöjligt att jag hann sakna henne så mycket under resan till Tallinn, men det gjorde jag ju. They don’t call me a crazy cat lady for nothing.

image

Så gjorde mamma världens godaste smoothie.

image

Jag och mamma tog en runda på loppis och efter att fyndat lite småsaker for vi via kaféet Skorpan för att hämta npgra bullar eftersom vi bjöd in oss själva på kaffe hemma hos kusinerna.

image

Efter småprat och trevligt sällskap begav vi oss hemåt så att jag skulle hinna stressöva lite innan bandövningen för Jonathans bandkurs. (5:e november vid After Eight, be there!)

image

Och så en grej som jag vill skryta med. Min fjällrävenväska kom idag. Jag är kär.

image

2 thoughts on “Min dag i bilder.

Leave a Reply

