Fortsättningsvis.

Jag är trött trött trött på att diskutera feminism med trångsynta män. Nej tack, det räcker nu. Educate yourself, jag är inte här för att stryka dig medhårs och snällt be dig tycka samma sak som jag. Usch.

För övrigt ska jag tillbaka till hälsokunskapen idag. Oh yes. ❤ Ifall vi pratar om ätstörningar kommer jag vara den första som lämnar rummet. Känner ni mig vet ni hur dåligt jag mått efter förra lektionen. Tänker absolut inte utsätta mig själv för något sådant när jag ändå har sittplatsen strax bredvid dörren. Sen tänker jag också tala med rektorn denna vecka, för jag är inte den enda som reagerat negativt på hälsokunskapen. Och när det sker i skolan, en miljö som borde vara trygg för alla, då är det ett problem att det påverkar människor negativt. Om inte rektorn lyssnar höjer jag rösten. Detta är något som kräver förändring.

Patis dotter, hej.

(p.s. idag har jag på mig värsta myströjan. Krama mig så får du se.)

Photo on 10-20-14 at 2.05 PM

Leave a Reply

