Katternas första snö.

Eller ja, för de tre äldre katterna är det ju inte första gången, men för den här vintern är det det! Och stackars Immanuel är helt förtvivlad. Han har aldrig sett snö förut. Förstår inte vad som hände, varför det plötsligt ska vara kallt och vått på marken. Och vad är det där vita egentligen? Vi kommer nog ha innekatter för det mesta i vinter, för de är inte alls förtjusta i snön.

Det har hänt annat också, men snön är väl värd att nämna? Även om större delen av Finland redan upplevt samma sak, haha! Nåväl. Idag har jag och några andra fina människor haft keikka i Vasa, så större delen av dagen gick till att åka bil och sitta och vänta på att få spela mellan (de väääldigt långa) talen. Men roligt var det ändå. Kanske inte väntan, men sällskapet. Och att få uppträda, såklart. Jag blir så glad när folk kommer upp till en och ger komplimanger efteråt, så fint att få göra något som människor uppskattar!

image
Att bära av och an på detta i kylan, det ni.

image
Fuskflygeln. 😉

Sedan jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Druckit te och skrivit brev. Här är några grejer som ska skickas iväg på måndag! Nu ska jag kolla idol. Hoppas ni har/haft en fin fredag!

image

Leave a Reply

