Title.

När kommer posten på måndagar? Är det jag som är otålig eller postbilen som är sen?

Idag är en sådan dag där jag bara finns. Känner typ ingenting, det är inte alls dåligt men roligt har jag ju det inte. Tänkte värma lite glögg och äta några pepparkakor för att muntra upp mig själv. Kanske dekorera lite kuvert, det brukar vara mysigt. Slutade redan klockan elva idag, kommer typ kanske eventuellt göra det varje måndag denna period, beroende på när vi är klara i studion med klassen på YA. Ännu finare nyheter för min del är att jag nu går sista perioden i gymnasiet ever. Förutom skrivningarna, men ja. Sista kursen. Hur skönt? Så skönt.

Detta är ointressant, men det är lite en sån dag idag. Mitt huvud är typ lika kaotiskt som mitt hår. Nåt sånt. Vet inte vad det har och göra med. Kram på er, ha det.

Photo on 11-17-14 at 12.28 PM #2(ja, jag är precis lika trött som jag ser ut att vara)

 

Leave a Reply

