Julmusik var det här

Dom nämnde nyss på TV att det är exakt en månad kvar till jul och jag typ föll av soffan. Hej bara vad tiden går, när ska jag hinna köpa julklappar? Det här året ska jag inte göra allt i sista minuten, det har jag bestämt. Tyckte att det kändes konstigt när jag fick veta att det är lillajul nu på lördag, men nu är det inte lika konstigt längre. Igår började jag knåpa ihop en playlist med julmusik. Musiken är något av det bästa med julen om ni frågar mig.

Annars idag? Anmälde mig till hälsa- och moddeskrivningarna och spelade Alias. (Vi förlorade mot väldens två största fuskare) Gick runt i de två skivbutikerna Jakobstad har att erbjuda men ingendera hade Taylor Swifts nya skiva. Besvikelse.

Så har jag postat “lite” vykort och ett brev.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Leave a Reply

