1989

Taylor Swifts nya skiva har varit ute ett tag nu, har ni lyssnat på den? Ville köpa CDn eftersom att hon tagit ner sin musik från Spotify (smart drag, egentligen) och egentligen hade jag tänkt köpa den från någon av musikaffärerna här i stan, men ingen av dem har fått in den ännu och nu tog mitt tålamod slut så i kväll beställde jag den från CDON.

Vad tycker ni om skivan? Enklast skulle kanske ha varit att ta ner den från iTunes men jag vill ha den i fysisk form! Så att jag kan jamma i bilen på väg till skolan. Eftersom Shake it Off och Blank Space båda har musikvideor kan man lyssna på dem på Youtube, men jag vill ju höra resten också! Väntar otåligt på att skivan ska komma på posten nu!

Leave a Reply

