Åt skogen med detta.

Två problem jag har just nu är att

1. jag blir kär allt för lätt och

2. ingen blir kär i mig.

Nummer 2 är ändå helt okej, för jag har inga planer som helst på att stanna i Finland, och redan det faktum att jag då måste skiljas från katterna här hemma gör mig ledsen. Så ja. Kanske mitt problem inte är ett så stort problem.

Ny lista?

1. Jag har inga pengar och

2. i morgon ska jag shoppa julklappar.

Detta är mera aktuellt.

(Fast sorry men killar suger fortfarande.)

Leave a Reply

