Hoppsan.

Bloggen har fått stå tom… hur länge? Om någon cool kid fortfarande hänger här ibland kan jag i alla fall meddela att jag ska försöka ta mig i kragen och få igång bloggandet igen. Ska berätta lite.

Det händer ganska mycket denna vår. Musikal, studentskrivningar, slutarbeten, penkkis, skivrelease, min D-kurs ska jag hinna klämma in också. Så ska jag söka runt till olika skolor, och någonstans ska det klämmas in en musikvideo också. Blir stressad bara jag tänker på det, huh. Men (bortsett från skrivningarna) är det nog roliga saker jag har framför mig, så jag hoppas att jag hittar motivationen så snabbt som möjligt för att få börja ta itu med allt.

Det har ändå inte hänt så mycket sen jag sist bloggade, eftersom att jag är en sån som inte gör något när jag vet att jag har mycket att göra. En spännande sak är att musikalövningarna för Natten Är Ännu Ung har kickat igång. Ni kommer väl och kollar i April?

Som avslut på denna osammanhängande text (?) får ni en relaterad bild på min roadtrip-buddy. Han är namnlös för tillfället.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Leave a Reply

