Trist(r)ess

Min vardag ser så himla konstig ut nu för tiden. Alltså, antingen sitter jag hemma och har tråkigt eller så stressar jag otroligt över någonting. Finns inget mittemellan. Igår skrev jag textkompetens och det gick väl lite sådär. Det är ändå skönt att det är över. Nu är det bara essä och hälsa kvar.

För tillfället befinner jag mig i Nykarleby, av alla ställen på jorden, för jag måste inte vara någonstans före klockan 17:30. Då står musikalrep på schemat. Sång blir det i kväll, vilket är helt skönt.

Här får ni en bild på hur mysigt jag och busisen hade det här om dagen när jag inte läste till skrivningarna.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Leave a Reply

