Sportlov

Sitter i vardagsrummet med Eddie som spinner och dreglar på soffan. Idag är det måndag och den första egentliga dagen på sportlovet. Pojkvännen har smitit iväg på resa så jag har inte så mycket att göra. Bevis a) pantade burkar för ~12€ idag för att fördriva tiden. Förutom detta är jag även pank. Så om jag skulle vilja hitta på något (missförstå mig inte, det vill jag) skulle jag ändå inte ha råd. Livet ler. Ska i alla fall ta tag i allt skolarbete som fått ligga ogjort nu när jag har tid. Sen ska jag också catcha up på American Horror Story och Glee. Don’t judge.

Hoppas ert sportlov är mer händelserikt än mitt. Pusshej.

Photo on 2-23-15 at 4.09 PM #4

Leave a Reply

