Loppis

Ska sälja de kläder jag inte längre använder vid Amidahallen. (förbi studio Z) Mitt bordsnummer är 140 så om ni har lite att göra kan ni ju ta en sväng förbi. 🙂

Här är några bilder jag tagit på kläder som ska säljas! Det var en välbehövd genomgång av min garderob, har så mycket kläder som jag inte haft på mig på flera månader!

Klänningar

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Cardigans/hupparin

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Tröjor

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Kjolar

Processed with VSCOcam with hb1 preset

 

Kommer köra dit en sväng i kväll och ställa i ordning bordet, så från och med i morgon får jag förhoppningsvis in lite pengar. Är ca så pank man kan vara just nu.

Pusshej!

Leave a Reply

