2%

Ska skriva detta inlägg så in i helvetes snabbt innan datorn dör. Min laddare är hemma men det är inte jag. 😦 😦 😦

Just nu sitter jag i en lägenhet som inte är min med en tröja som inte är min och dricker tranbärsjuice som jag inte betalt för och konstaterar att detta är en mycket välbehövd paus från allt vad skolarbeten och musikalövningar heter. (Fast jo jag har varit lite produktiv med det förstnämnda idag eftersom alla deadlines närmar sig i en hejdundrande fart) Även om det är riktigt roligt att öva scener och träffa det fina gänget så tär det verkligen på mig. Blir helt trött och oansvarig när det kommer till allt annat och minsta tanke på att behöva ta något sorts ansvar får mig att vilja gömma mig under täcket i protest. Nåja. Idag är jag helt ledig eftersom jag inte orkar med annat. Nu är jag nyduschad, sminklös och någorlunda utvilad. Det ser lite ut såhär.

Photo on 3-6-15 at 4.13 PM #2

2 thoughts on “2%

Leave a Reply

