En Lista

10 saker jag tycker om

katter
musikaler
feminism
sockerflingor
sommar
selfies
te
glitter
klänningar
min familj

miley

9 saker jag tycker mindre om

spindlar
grodor
att åka flygplan
manssvin
att sova ensam
långa vintrar
mörker
psykisk ohälsa
kvinnohat

8 saker jag vill göra i framtiden

resa mycket
komma in på någon av skolorna jag söker till (!!!)
jobba som musikalartist
skaffa en fluffig katt
och kanske en dalmatin
tycka om mig själv
orka både fysiskt och psykiskt
vara stolt över vad jag åstadkommit

selfie

7 favoritmaträtter/drycker

oatlys chokladdryck (srsly)
spaghetti
choklad
latte
varma smörgåsar
ben & jerry’s cinnamon buns
hemgjorda hamburgare

6 saker jag är rädd för

att vara ensam
spindlar
att inte bli frisk
att människor inte ska tycka om mig
grodor
män i grupper

glass

5 saker jag ser fram emot

att flytta hemifrån
att skaffa en katt när jag flyttar hemifrån (just wait)
skolavslutningen
att lära mig att klara mig själv
att resa i sommar

4 ord som beskriver mig

energisk
hjälpsam
musikalisk
snäll

musik

3 bra låtar

shake it off – us the duo
xo – john mayer
lay me down – sam smith

2 bra serier

the walking dead
american horror story

1 bra köp

kokosoljan jag köpte i fredags

Listan har jag hittat på Felicias blogg

Leave a Reply

