Till hösten

Har sådan beslutsångest angående vad jag ska göra nästa år. Vill ju jättegärna flytta från Finland och studera musikal, men det lutar allt mer mot ett mellanår för min del. Det skulle vara så skönt att få andas ett år och samla ihop lite pengar för att sedan kunna åka vidare. Och så har ju de flesta ansökningstider gått ut för länge sedan. Men nåja. Söker ändå in till två skolor för att se hur det går. Om jag kommer in åker jag nog antagligen ändå.

p.s. såhär qt är jag idag.

Pusshej

Processed with VSCOcam

Leave a Reply

