Studentklänningar

Beställde just tre stycken klänningar för ca 60€ allt som allt som jag ville använda som studentklänningar nu till våren. Tre, för ni vet. Om den första, och den andra, inte passar. Inser sedan att jag inte har någon inkomst och känner nu ungefär så här:

88b79f18a66c7e1f39375c9cab721d1d.jpg

Men ja ja, sorry mom. Jag ska skärpa mig. (Dom var verkligen fina, okej?) Ber till klädgudarna att dom ska passa alla tre. Beställde faktiskt en av dom i storlek L vilket var way utanför min comforzone, men klänningar som inte är i töjbart material brukar mina bröst inte rymmas in i, och det har dom inte heller sedan typ vintern 2014. #recoveryboobs 😥

Leave a Reply

