Påskhelg

Hej alla fans,

nu är påskhelgen slut för min del. Skulle egentligen ha varit i studion idag och jobbat lite grann men jag avbokade. Vaknade och insåg att detta inte var en bra dag, och att jag ändå inte skulle få något gjort. Känns ganska dåligt att ta sådana beslut när jag vet att jag har saker som måste göras, men vad kan man egentligen när hjärnan säger nej?

I morgon börjar i alla fall vardagen. Gör ett nytt försök på studion, och så har vi musikalföreställning på kvällen. Det ser jag fram emot! Känns som att det var länge sedan, haha!

Här är en bild på hur mitt påsklov ungefär såg ut.

IMG_0070

2 thoughts on “Påskhelg

  1. Johanna says:

    Man behöver tid för sig själv ibland, oavsett vad huvudet säger.
    Ska se natten är ännu ung med skolan fredagen den 17:nde gissa om jag är glad?

Leave a Reply

