New in(s?)

Idag fick jag hem lite saker till min kamera på posten och jag är superglad. En spegel så att jag ser vad jag gör när jag försöker ta selfies (vilket jag verkligen har haft problem med tidigare, haha!), skins för de foton jag redan tagit för att få dem att se supersöta ut och så klart ny film. Satt och hoppades att åtminstone filmen skulle hinna komma i dag så att jag kanske skulle få med mig lite bilder från Vappen, och se där vilken tur jag hade. Fick även med fotohörn ifall jag vill klistra in bilderna i något album, vilket var en fin överraskning!

FullSizeRender

3 thoughts on “New in(s?)

  1. Ellinor says:

    Oj, så sööt kamera!! 🙂 har länge sökt efter en sådan men har aldrig listat ut var man kan köpa/beställa osv..? Hade tänkt på en likadan bara men i annan färg. Hehe blev bara så ivrig eftersom ja velat ha en men aldrig vetat hur jag ska bära mig åt för att komma över en sådan. ^^ de är ju bara för fina! 🙂 annars, härlig & fin blogg :)))

    • mariawingren says:

      Min googlade jag nog bara fram och så valde jag den hemsida som såg mest trovärdig ut, haha! Visst är dom underbara? På eBay tror jag att man får dom billigast, dock ska man ju vara lite aktsam så att man inte råkar på någon dålig kopia. Tack så mycket! 🙂

      • Ellinor says:

        Haha joo dom är ju speciella! Använder int ebay, men ska se vad jag hittar 🙂 kommer definitivt köpa/beställa en nångång 🙂

Leave a Reply

