D-kurs och parkhäng

Något som är orelaterat till rubriken men som jag ändå vill nämna är att jag igår hade min d-kurs vid brandkårshuset och jag är så nöjd. Oändligt tacksam för publiken, komplimangerna och mitt fina band. (kanske får upp en film från gårdagen här på bloggen någon dag)

Igår efter d-kursen drog jag och Viktor till stan en stund för att fira att jag nu knappt har något skolarbete kvar att stressa över. Det känns underbart. Vi var inte ute så länge, men några drinkar och prat blev det och det var ett perfekt sätt att fira på för mig.

Idag har jag inskaffat en ny ansiktsrengöring eftersom att min nuvarande hudvårdsrutin inte alls fungerar (hallå, finnar) och jag skulle vilja försöka få lite bättre hy till studenten så att jag får känna mig lite mer självsäker. Alltid bra. Så släpade jag med Viktor till parken i Jakobstad där vi hängde en stund. Borde göra något liknande oftare, blev så glad av alla fina blommor och det var riktigt skönt med lite extra frisk luft.

IMG_0803

One thought on “D-kurs och parkhäng

Leave a Reply

