Post-uppgiftsstress

Jag är fast i stressen av musikal, slutprojekt och examensarbeten även om allt det redan är klart. Over and done with, men mitt huvud släpper det inte. Går alltså runt och är stressad på grund av ingenting. Det som varit. Och så har jag fått en massa finnar. Nu kan jag inte skryta på min hy längre. Känns dåligt. 

Idag var jag till kliniken för första gågen på ett tag. Nästa gång jag ska dit är i början på juni. På den fronten börjar det alltså se ljusare ut, om någon undrar hur jag har det. Även om jag fortfarande är lite kaotisk. 

 

Leave a Reply

