Med, av, för kvinnor

Nu på senaste tiden har jag börjat lyssna på podcasts efter att läst om dem på bland annat Felicias blogg. Hon tipsade bland annat om en som jag fallit rätt så hårt för som heter Bianca och Leones Lyckopodd.

De talar om många viktiga ämnen ur kvinnors perspektiv och det är så härligt. I de avsnitten jag har lyssnat på har de bland annat talat om  relationer, utbrändhet, kvinnors plats i arbetslivet, förhållanden, ätstörningar och kost, rasism och feminism och så vidare. Älskar att lyssna på dem när jag kör eller är ute och går. Egentligen när som helst jag har tid för det.

Jag lyssnar på denna podcast via appen “acast”. Vill du inte ta ner appen kan du lyssna på den här.

lyckopodd

4 thoughts on “Med, av, för kvinnor

  1. Johanna E says:

    Här får du mer poddar att lyssna på!
    Psycho Babble med Tyler Oakley
    Ordet med Magnus och Nicke
    Tilia Podden
    Värvet med Kristoffer Triumf
    Fredagspodden!

Leave a Reply

