10 sanningar

  1. Jag har inte glömt bort min blogg, jag har bara inte haft inspiration.
  2. Under tiden jag inte har bloggat har jag börjat kalla lägenheten i Nykarleby “hem”. Det som gör det mer av ett hem än det annars skulle vara är att en liten kattunge även flyttat in. (gissa hur nöjd jag är)
  3. Jag har blivit vegan och jag saknar ingenting jag inte längre äter. Jag bara önskar att det fanns en vegan-version av Ben & Jerry’s.
  4. Jag sommarjobbar för tillfället på After Eight och trivs som fisken i vattnet.
  5. Jag har ingen aning i vilken stad eller ens vilket land jag kommer befinna mig i till hösten, men jag kommer vara nöjd ändå eftersom jag kommer ha pojkvän och katt som sällskap.
  6. I morgon börjar jag jobba klockan 9 på morgonen och jag kan inte minnas när jag senast skulle ha behövt vara produktiv under den tiden på dygnet.
  7. Jag visste inte vad jag gav mig in på när jag utlovade 10 stycken sanningar och har nu brist på spännande uppdateringar för er.
  8. Kattungen heter Ludwig och han klättrar på mig nu i skrivande stund. Han hälsar ä¨’-
  9. Jag mår helt okej.
  10. Om du inte är vegan borde du bli vegan.

Peace out. Photo on 6-16-15 at 10.35 PM #8

One thought on “10 sanningar

Leave a Reply

