Veganprat

Här kommer jag med ännu ett tips! (Va? JA!)

En podcast som jag lyssnar på varje dag på väg till och från jobbet är Veganprat. Så otroligt pepp är den. Började lyssna innan jag blev vegan, och nu hopp hej så är jag det. Självklart var det ett eget beslut, men det gav mig ändå den extra knuff som behövdes.

Veganprat drivs av Sara och Staffan, och den är Sveriges första podd om veganism. Den handlar om djurrätt och att vara vegan. Hemsidan hittar ni här. Ni kan även lyssna på podden på appen acast.

Bäst.

veganprat_stor

Leave a Reply

