Det är mycket på gång

Fick en mer eller mindre akuttid till kliniken innan de stänger för sommaren, ungefär så mår jag just nu. Trodde inte att jag skulle behöva ta ledigt från jobbet för att jag mår så “bra” nuförtiden, men jag hade fel och igår stannade jag hemma och gömde mig från allt vad ansvar heter. Med Ludwig som sällskap var det ändå helt okej.

Snart är det i alla fall helg och då får jag andas ut lite. Jobbar inte alls långa dagar, men jag är omkring så mycket folk på jobbet att det drar massor med energi ändå. (Missuppfatta mig inte, jag trivs hur bra som helst på jobbet, är bara väldigt introvert)

Annars då? Nå, ja mårar åpå som vanligt.

Cameran Collage 2015_07_02 copy

Leave a Reply

