Jakobs dagar

Veckan alla jakobstadsbor talar om. Veckan vi alla väntat på. Tack gode gud att den är över.

Vad har jag gjort denna vecka, undrar ni? Jag har myst på After Eights innergård till Jonathan Johanssons ljuva stämma (missade ni detta tycker jag synd om er) och jag har även fått njuta av att titta och lyssna på Ulrik Munther. En kram och en selfie fick jag också. Det ni!

Något annorlunda jag gjort var att jag lyckades snirkla mig in på en paneldiskussion där vi talade om att vara ung i dagens nuläge, och andra ämnen som baserade sig på boken och musikalen Natten Är Ännu Ung.

Ingen alkohol har jag druckit, eftersom att jag gått på antibiotika. Helt skönt har det varit. Att ha en orsak till att inte bli ifrågasatt, att jag haft en vecka på mig att ta ett steg tillbaka och fundera lite grann på alkoholnormen.

Puss&hej

Processed with VSCOcam with a5 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Leave a Reply

