Söndagslistan

Vad ska du göra idag?

Givet att klockan är 00:05 (Egentligen är det ju inte ens söndag, jösses) ska jag försöka sova.

Vad har varit bäst i veckan?

Fick hänga med mamma en dag. Det var guld värt. ❤ Så har jag börjat äta lite bättre än innan med hjälp av världens bästa sambo.

Vad har varit sämst i veckan? 

Har inte kunnat gå till kliniken för att min egenvårdare är ledig denna vecka. Har varit tvungen att ta avstånd från fina vänner på grund av mitt mående. Har haft fler dåliga än bra dagar.

Vad har du sett för filmer?

Såg Fantastic Four idag. Det var ett tag sedan jag såg den sist, mindes inte alls hur kliché den var, haha. Men det var mysigt!

Vem har du snapchatat med mest?

Min story? Äh, jag vet inte. Brukar inte skicka åt enskilda personer så ofta. Eftersom att jag är världens största attention-whore så vill jag självfallet att ALLA ska få se vad jag gör HELA TIDEN.

Har du gråtit något? 

Ca varje dag tror jag. Jag gråter hela tiden. Det är väl mänskligt.

Vad längtar du efter?

Att få gå till kliniken. Att träffa mamma. Att lära känna vissa människor bättre.

Vad vill du tipsa om?

Dokumentären Earthlings. (Finns gratis på YouTube här)

och mjölken.se

Vilken låt sammankopplar du med denna vecka? 

Gravity av Sara Bareilles

Vilka emojis sammanfattar denna vecka?

Katten. Hjärtat. Apan. Högen med bajs.

(listan hittade jag här)

Leave a Reply

