Tre dagar, tre bilder

Jag klagar hela tiden känns det som, men jag mår verkligen inte bra just nu. Så för att försöka vända det dåliga kommer nu tre bilder från tre olika dagar av sådant som gjorde mig glad. Var så goda.

Den dagen jag kom hem och fann kaffe, glass och blommor. Blir fortfarande helt varm i hjärtat då jag tänker på det. (speciellt efter en hel månad utan kaffekokare, och nu med det godaste kaffet jag druckit på länge) Tack!

Den dagen jag fick spendera en stund med mamma och fundera på tapeter vid villan. Pirilö gör mig glad, och det ligger ett lugn vid denna plats som jag verkligen saknat i sommar. När stugan är färdigrenoverad tror jag att jag flyttar in ett tag, haha.

Processed with VSCOcam with c1 preset

Den dagen jag fick en släng av efterlängtad inspiration och både pysslade och spelade gitarr under samma kväll. Då kändes allting lite bättre, då jag fick energi att göra det jag älskar. Energi att musicera eller vara kreativ på annat sätt är inget jag tar för givet nu för tiden, så jag är verkligen lycklig stunder som denna.

Leave a Reply

