Lördag?

Nej, vänta. Torsdag. Wasa By Night got me like what the eff?

Fortfarande arbetslös, men det börjar lösa sig känns det som. Har några alternativ på ställen jag ska söka jobb hos. Och så ska jag gå till föregångarna och få mera hjälp med detta någon gång nästa vecka. Jag ska även och tala med någon som har lite mera koll på hur man sköter sitt egna företag än jag har, för jag känner mig aningen vilsen när det kommer till detta. Har skickat fakturor och fått betalt, men vad får jag göra med pengarna? Ingen aning. Vågar inte röra dem. Höhö.

p.s. anställ mig

Idag fick jag veta att en av mina finaste vänner kommer att komma hit och fira min födelsedag med mig. Hur skönt är inte det? Med allt drama och alla konstigheter som tagit upp min tid och mitt ork den senaste tiden är det guld värt att en stabil person i ens liv kommer och hälsar på. Från freaking Pargas, för min skull. Älskade vän.

Trots allt kaos (som även visar sig i denna osammanhängande text) har jag lämnat huset ganska mycket. Bland annat för att rasta katten. Det tyckte han var spännande.

Leave a Reply

