Septemberfavoriter

Bättre sent än aldrig, eller hur? Jag kan också vara hip. Cool. Modern. På mitt eget sätt. Även om jag är sent ute. Här är listan på vad jag uppskattat extra mycket under första höstmånaden detta år.

Mode: 

Knäsockor. Behöver jag säga mer? Jo, höstfärgade klänningar. Med knäsockor. Ser ni mig på stan en ledig dag går jag definitivt klädd i klänning och knäsockor.

2015-10-0713.01.05

Pryl: 

MIN NYA KALENDER. Med Ludwig på framsidan. Här poserar han med sig själv. Är den (och han) inte fin? Blev inspirerad av min mamma som talat om dessa hur länge som helst, och även Marias inlägg, så jag klickade därefter hem en egen alldeles egen personlig almanacka.

2015-09-22 13.44.26

Händelse: 

Denna kväll. Denna oredigerade suddiga bild. Teaterkväll. Underbart, givande, fantastiskt sällskap. Teaterpjäsen nämns under “annat”. Wee!

2015-09-18 20.23.00

Musik:

Denna. Jag kan fortfarande inte få nog av denna. Jag kan aldrig få nog av denna. (kommer säkert snart ha fått nog av denna)

Och d e n n a låt. Så himla bra. Gör mig ledsen att detta inte är min låt, haha. Nåväl, allt väl. Älskar denna låt.

Film: 

the-visit-poster3

The visit. Så kuslig, världens plottwist, och riktigt spännande! Gillar ni skräckfilmer rekommenderar jag verkligen denna.

Annat: 

a47059b875b71a169011ae74e43bbe67

Den besynnerliga händelsen med hunden om natten. Fick chansen att gå och se pjäsen med fantastiskt sällskap denna månad och den var helt fantastisk. Blev tårögd flera gånger och verkligen rörd. Kan ej med ord beskriva känslan jag hade då jag gick ut ur Wasa Teater.

Leave a Reply

