011115

Det är NOVEMBER så håll hårt i vintermössan för nu dyker vi in i säsongdepressionens färglösa värld med pillerna i högsta hugg!

Fungerar mina nya piller? VET EJ men jag väntar med SPÄNNING. 🙂

Detta vet jag:

Orkar jag se mig själv i spegeln utan att plocka isär, analysera, klämma, dra? NEJ. 🙂

Kommer jag ha möjlighet att besöka kliniken efter en veckas paus p.g.a jobb? NEJ! Varför? JOBB!

Hur känns det? RIKTIGT PISSIGT.

Det var allt.

One thought on “011115

  1. Ine says:

    Ja överlevde en 5 veckors paus där i höst p.g.a jobb och deras fullbokade schema . Å det går ! Man klarar mer än man tror ! Kämpa ! Kram ❤

Leave a Reply

