Gamla spår

Saker jag annars aldrig nämner:

  • Att min första tanke när jag känner hunger fortfarande är att det är något som är bra
  • Att jag, när jag är riktigt mätt, fortfarande vet hur jag ska böja mig och var jag ska trycka för att få upp maten igen

Saker som skrämmer mig:

  • Se punkterna ovan

I kväll är jag ensam hemma och jag har ätit ändå. Morgonmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmål. Länge sedan jag prickat in alla 5. Wild.

Jag ger ätstörningen för mycket plats bland mina friska tankar.

Leave a Reply

