Duscha med gips

1) Lokalisera den gipsade kroppsdelen. Passa på att fyllas av ånger och frustration för att du är ett klantarsel som bär gips från första början

1.jpg

 

2) Hitta en plastpåse och tejp. Jag använder vanlig tejp av märket jagvetinte och en vanlig plastpåse från pirkka. Jag är alltså inte sponsrad, detta är bara vad jag föredrar. 🙂

2.jpg

 

3) Tejpa, tejpa, tejpa. Passa på att ta ut frustrationen över hur klantig du är som du säkerligen fortfarande bär på.

3.jpg

 

Din fot är nu säkrad, hopp i duschen för du luktar antagligen lite p.g.a vem orkar gå igenom denna process varje gång man ska tvätta sig??

Ses i nästa inlägg, glöm inte att gilla mitt inlägg och följa mig här på bloggen och instagram! Puss! ❤

Leave a Reply

